Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
15 de juny del 2023
Torredembarra obre les inscripcions de la gimnàstica per a la gent gran per al proper curs
Aquesta activitat consisteix en dos dies de manteniment a la setmana i un dia d’aquagim
La Regidoria d'Acció Social i Igualtats de l’Ajuntament de Torredembarra obre el període de noves inscripcions a la gimnàstica per a la gent gran per al curs 2023-2024. Les persones interessades s’han de dirigir els dies 16 i 19 de juny a la Casa de la Vila, de 10h a 12h. No s’acceptaran sol•licituds fora de termini.

La gimnàstica per a la gent gran és una activitat municipal gratuïta destinada a fomentar el benestar psicofísic de la gent gran, de persones afectades de fibromiàlgia o fatiga crònica i similars, que estiguin empadronades al municipi.

Totes aquestes activitats serveixen perquè les persones grans se sentin millor, amb més energia, aprenguin a relaxar-se, a reduir l’estrès i a dormir millor. En definitiva, mantenir-se actiu durant aquesta etapa de la vida és molt beneficiós per la seva salut psicològica i física, a més a més de contribuir a potenciar les relacions socials.

Aquesta activitat consisteix en dos dies de gimnàstica de manteniment a la setmana (tonificació muscular, elasticitat i equilibri) i un dia d’aquagim (gimnàstica dins de l’aigua). Es pot optar a fer les dues activitats o solament una d’elles.

L’ activitat de gimnàstica començarà a impartir-se a l’octubre de 2023.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla