Notícies
Foto: Recurs
24 de febrer del 2020
Torredembarra ofereix un curs gratuït d'auxiliar de supermercat polivalent per a persones aturades
Les inscripcions resten obertes fins aquest dimarts 25 de febrer
El Servei Municipal d'Orientació Laboral de l’Ajuntament de Torrembarra ha obert el període d’inscripcions per participar al nou curs d'auxiliar de supermercat polivalent. La formació és gratuïta i va dirigida a persones aturades. Tindrà una durada de 90 hores de teoria i 25 hores de pràctiques no laborals i inclourà el carnet de manipulació d'aliments.

Les sessions teòriques s’impartiran del 4 al 27 de març, de dilluns a divendres de 9 del matí a 2 del migdia a l’Escola Municipal d’Adults Mar de Lletres.

Els continguts del curs giraran entorn a l'operativa de caixa, la gestió d'estoc, les tècniques de venda i la manipulació d'aliments amb l'objectiu que l’alumnat tingui una visió general de tot el que es fa en un establiment d'aquest tipus.

Les inscripcions romandran obertes fins aquest dimarts 25 de febrer. Les persones interessades en prendre-hi part, han de dirigir-se a les noves oficines de la regidoria d'Acció Social, al 1r pis del número 55 de l'avinguda de Lluís Companys, en horari de 9 del matí a 2 del migdia. Cal portar fotocòpia del DNI/NIE, full d'inscripció a l'atur i currículum. Per rebre més informació, també poden trucar al 977 13 15 79 o al 664 05 06 38.
Social
Et recomanem
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de primavera
18 de maig de 12h a 20h al parc del Comunidor
Organitza: Ateneu de Dones d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla