Notícies
Foto: Arxiu - Ajuntament de Torredembarra
06 d'octubre del 2025
Torredembarra posa en valor el producte mariner amb un Showcooking, aquest dimarts al matí
La iniciativa forma part del projecte GALP, que uneix els ports pesquers de la Torre, Calafell, Tarragona i Cambrils en el foment de la pesca local
El Grup d’Acció Local Pesquer de la Costa Daurada realitzarà aquest dimarts 7 d’octubre un nou showcooking a Torredembarra. Es farà a les 11 del matí i l’escenari serà a la plaça de la Vila. 

Aquesta serà la tercera sessió del projecte Gastromòbil que arriba a la Torre. L’anterior es va fer a l’agost i encara en quedarà una tercera. Aquesta iniciativa, promoguda pel GALP, pretén posar en valor la qualitat i versatilitat dels productes pesquers de proximitat i de temporada. 

Aquesta demostració culinària l’oferirà Anna Bozzano, que és biòloga marina i divulgadora d’El Peix al Plat. Elaborarà en directe dues receptes, que els assistents podran degustar al final de la sessió. A més, també farà una explicació sobre les espècies de peix de temporada i el seu valor nutricional. 

Aquest showcooking s’emmarca en un cicle que està recorrent els quatre municipis que integren el GALP Costa Daurada, que són els quatre que encara tenen port pesquer: Torredembarra, Calafell, Tarragona i Cambrils. 
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla