Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
11 de maig del 2022
Torredembarra se suma al festival 'En Veu Alta' i serà l'escenari de dues actuacions aquest cap de setmana
Dissabte actuarà Almudena Francés amb 'El vetlatori del Tio Batiste', i diumenge Joan Vázquez i Marc Sambola amb 'Ocaña, Reina de las Ramblas'
Torredembarra, a través de la Regidoria de Cultura, s'ha sumat enguany al programa del Festival 'En Veu Alta. Narració i Tradició Oral' i serà l'escenari aquest cap de setmana de dues actuacions. Concretament, les d'Almudena Francés, amb 'El vetlatori del Tio Batiste', i Joan Vázquez i Marc Sambola, amb 'Ocaña, Reina de las Ramblas'.

La primera actuació tindrà lloc el dissabte 14 de maig, a les 19.30h, a la plaça de l'Església de Clarà. L'accés és lliure i grauït. Es tracta d'una sessió de contes tradicionals, succeïts, i conte propis que tenen com a eix central el poble de Penàguila als anys 20 i 30 del segle XX, i la vida de Batiste, l'acordionista. Un home que va morir tres vegades i a qui no van enterrar mai.

La segona funció se celebrarà el diumenge 15 de maig, a les 19.30h, al Casal Municipal de Torredembarra. L'entrada general és de 7 euros, i reduïda de 5 euros.

En aquest cas, s'explica la història d'Ocaña, que va ser un artista autènticament inclassificable. Va irrompre com a performer dècades abans que ningú de nosaltres sabés què volia dir fer una performance. A través de les intervencions artístiques, el pintor naïf va esdevenir un activista pioner dels drets LGTBI a la dècada dels anys 70.
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla