Notícies
19 d'agost del 2015
Torredembarra torna a celebrar aquest cap de setmana la tradicional Diada dels Munts
Enguany el pregoner serà el veí i periodista Antoni Batista
L’Associació de Propietaris dels Munts han tornat a posar-se a la feina, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Torredembarra, per celebrar un any més la ja tradicional Diada dels Munts.
Enguany tindrà lloc del 21 al 23 d’agost. El tret de sortida el donarà el sopar popular, el divendres a la nit als Jardins de la Casona.

El dissabte serà el torn de la Festa de l’Escuma, d’un aperitiu musical amb pica-pica, i d’una festa infantil als jardins del Bar NOSE amb la Companyia Gil Rataplam. El pregoner, el reconegut periodista Antoni Batista, agafarà el protagonisme a partir de les 11 de la nit al passeig Rafael Campalans, davant del Patronat Municipal de Turisme. Clourà la vetllada una cantada d’havaneres a càrrec de la formació Penjats de l’Ham, i rom cremat.

Un campionat de mini-golf, sardanes amb la cobla la Principal de Tarragona, i espectacle de ball a la Roca Foradada amb el grup Stardance de l’Associació d’Amics ball de Saló de Torredembarra centraran la jornada de diumenge.
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla