Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
14 de juliol del 2025
Torredembarra tornarà a acollir el Nomad Festival, del 23 al 27 de juliol
El certamen combina la música i la gastronomia amb venda de roba i artesania de creadors del territori
Els jardins i la platja de Cal Bofill acolliran, per segon any consecutiu, el Nomad Fest, una cita musical, gastronòmica i comercial pensada per a tota la família. Es farà durant cinc dies, del 23 al 27 de juliol i en la programació d’enguany hi destaquen dos concerts tribut a ABBA i a Queen. 

A les tardes hi haurà activitats i espectacles familiars. A més, s’estrenarà The Club, un espai de tardeo a la platja, amb música que s’allargarà fins a l’hora de començar els concerts. 

Com l’any passat hi haurà dos escenaris: un de més petit a la mateixa platja i l’altre a la carpa de Cal Bofill. Cada nit hi haurà dj’s i concerts. La majoria de sessions seran gratuïtes, excepte el tribut de Queen, que serà divendres 25, i el concert de dissabte amb Las locas del Panda. Les entrades valen 7 euros. 

Cristina Arias, cap de màrqueting del Nomad, destaca la riquesa de la programació. 

L’oferta es complementarà amb parades d’artesania i múltiples food trucks. El Nomad compta amb la complicitat de l’Ajuntament de la Torre. La regidora de Turisme, Jovita Baltasar, destaca l’aposta per oferir una programació variada i atractiva per als torrencs i visitants. 
Cristina Arias, cap de màrqueting del Nomad
Jovita Baltasar, regidora de Turisme de Torredembarra
Social
Et recomanem
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Diada castellera d'inici de temporada
11 d'abril a les 18h a la plaça del Pou
Amb: Jove Tgn, Vella de Valls, X. del Serrallo i C. d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla