Notícies
Foto: Generalitat de Catalunya
13 de juliol del 2021
Tot tancat a les 0.30h i límit de 10 persones a les trobades
Els esdeveniments culturals hauran de celebrar-se amb seients i es recomana als ajuntaments que restringeixin platges i parcs de nit
El Govern vol limitar les trobades a 10 persones, mesura que fins ara era una recomanació, i farà tancar tot tipus d'activitats a les 00.30 hores, ja siguin bars, restaurants, cinemes, teatres o l'oci nocturn a l'exterior, que encara pot obrir. La intenció del Govern és que les noves restriccions entrin en vigor de seguida que les publiqui el DOGC, però primer caldrà que el TSJC avali les reunions de 10 persones.

A més, tots els esdeveniments es faran asseguts i es recomana als ajuntaments que restringeixin platges i parcs de nit per evitar aglomeracions. També es prohibeix el consum de begudes i aliments al carrer excepte en entorns escolars.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla