Notícies
Foto: Google Maps
10 de novembre del 2022
Trànsit instal·larà un radar de tram a l'AP-7 entre Altafulla i Constantí
Des de l'Ajuntament d'Altafulla es valora positivament la mesura, que ha de permetre reduir la velocitat i l'accidentalitat en aquesta via ràpida
El Servei Català de Trànsit i el Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana han acordat diferents mesures per controlar la velocitat a l'autopista AP-7. Una d'aquestes és instal·lar un radar de tram entre l'antic peatge d'Altafulla i Constantí, en aquest sentit, en sentit sud. Es tracta d'un tram d'uns 19 quilòmetres i que presenta un pendent descendent que facilita l'adquisició de velocitat per part dels vehicles que hi circulen.

La instal·lació del radar té com a objectiu fer que els conductors que circulin per la via mantinguin la seva velocitat a un màxim de 120km/h tal com està establert i no se superi aquest límit. D'aquesta manera, els seus impulsors confien a reduir l'accidentalitat a la zona. Una mesura que és vista amb bons ulls des del territori, com destaca l'alcaldessa d'Altafulla Montse Castellarnau, que reconeix que pot ser incòmode per alguns conductors trobar-se amb un radar però valora l'efectivitat de la mesura.

Amb el tram d'Altafulla-Constantí, són un total de 83 quilòmetres en els quals l'AP-7 patirà alguns canvis en el control de la velocitat. Així, a la demarcació de Tarragona, també les Terres de l'Ebre es limitarà la velocitat a 100 km/h entre Calafat i l'Ampolla. A la resta del país, el pas de l'autopista també incorporarà novetats, per exemple al Vallès i en paral·lel a la B-30. Allà', en un tram també d'una vintena de quilòmetres es vol establir un límit de velocitat variable de 100km/h o menys.

Finalment, a la ronda de Girona, s'actua sobre el nombre de carrils, ja que un dels quatre existents es convertirà en un vial reservat a les incorporacions i sortides.
Montse Castellarnau, alcaldessa d'Altafulla
Social
Et recomanem
43a Festa de l'Olla
21 de març a les 13:30h al Parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla