Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
29 d'agost del 2024
Treballs de retirada de fibrociment al carrer de Dalt d’Altafulla entre les 8h i les 13h d’aquest divendres
La zona en la qual es faran les tasques d’extracció quedarà delimitada i restringida com a mesura de seguretat per a la població
Les obres de remodelació del carrer de Dalt d’Altafulla continuen en marxa i aquest divendres 30 d’agost, entre les 8h i les 13h, els operaris que hi treballen tenen previst procedir a la retirada de fibrociment a la vorera dreta del vial, des de la casa número 1 fins a la casa número 31.

La manipulació d'aquest material representa un risc per exposició a amiant i és per això que se n'encarrega una empresa especialitzada i amb les mesures de protecció pertinents. Per evitar que aquest risc es pugui traslladar a la població pròxima, es prohibirà l'accés dels veïns a la zona mentre es produeixin aquests treballs puntuals.

L'empresa contractada a tal efecte està acreditada per a la realització dels treballs d'extracció d'amiant i forma part del Registre d'Empreses amb risc d'amiant (RERA). Comptarà amb els mitjans humans i materials necessaris per al seu correcte desenvolupament sense cap risc per a les persones veïnes i alienes a l'obra.
Social
Et recomanem
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
XXVIII Nit de Piano i Poemes
30 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla