Notícies
Foto: Arxiu
04 de juny del 2024
Tres alumnes de l’Escola de Música d’Altafulla superen amb molt bona nota les proves d’accés al conservatori
Des del centre mostren el seu orgull per l’evolució dels alumnes i la tasca d’acompanyament feta en els anys que hi han estudiat
Tres alumnes de sisè nivell de l’Escola Municipal de Música d’Altafulla han superat enguany el pas de grau amb una nota que ha estat digna de destacar per part dels responsables del centre. Les proves a les quals s’han sotmès els han donat l’accés per poder cursar el grau mig dels seus estudis musicals en un conservatori. Concretament es tracta del Conservatori de Música de Vila-seca, que ha despertat l’interès dels tres joves després d’una jornada de portes obertes realitzada mesos enrere.

La professora i cofundadora de l’Escola de Música d’Altafulla, Maria Bellido, destaca la capacitat d’aquests alumnes que han superat les proves d’una manera tan notable.

El pas de grau s’ha basat en unes proves de llenguatge musical i unes altres d’instrument, en les quals cadascun dels alumnes ha mostrat les seves habilitats amb el piano, la percussió i el violoncel, respectivament. Els alumnes que han accedit al conservatori formen part del grup de sisè que han decidit fer el pas i continuar formant-se per poder fer carrera musical. Una qüestió que des de l’escola s’incentiva en aquells alumnes que tenen voluntat de continuar els estudis musicals i dels quals es detecta que tenen aptituds. Bellido confia a veure’ls aviat formant part d’una orquestra.

Per a l’Escola de Música d’Altafulla representa un orgull haver format aquests alumnes que han accedit amb tan bona nota al conservatori. És, també, un reconeixement per la feina feta pel centre i pel seu professorat.

Pel que fa a l’Escola, el mes de juny es presenta intens, amb el concert de final de curs el 18 de juny a La Violeta com a colofó però també amb els exàmens i les proves que sempre comporten nervis, preparació i molta emoció per part d’alumnes, famílies i també professorat
Maria Bellido, professora i cofundadora de l’Escola de Música d’Altafulla
Maria Bellido, professora i cofundadora de l’Escola de Música d’Altafulla
Social
Et recomanem
Cercavila del seguici popular a Baix a Mar
9 d'agost a partir de les 19:30h des del carrer Pont de Mar
Tot seguit, Correfoc dels Diables a la plaça Consolat de Mar
27a Fira d’Artesans d’Altafulla
14, 15, 16 i 17 d'agost a l’entorn de les eres i el Castell
Programa sencer a: www.altafulla.cat
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla