21 de setembre del 2016
Tres detinguts a la Pobla de Montornès i Santa Oliva com a responsables de dos cultius de marihuana
Els Mossos han intervingut prop de 400 plantes, 387 esqueixos i 5 quilos de cabdells preparats per a la seva venda
Els Mossos d’Esquadra van detenir el passat 15 de setembre dos homes de 40 i 41 anys, veïns de la Pobla de Montornès, i una dona de 28 anys a la qual se l’investiga per un cultiu de 118 plantes de marihuana a una casa de la urbanització del Castell de Montornès.
L’endemà, els Mossos van arrestar un home de 43 anys, veí de Santa Oliva, com a presumpte responsable d’un altre cultiu de marihuana en un pis de la localitat, on hi van intervenir 271 plantes en plena floració, 387 esqueixos a punt de ser plantats i cinc quilos de cabdells assecats.
Segons fonts policials, també s’investiga una dona de 54 anys que en aquell moment es trobava a l’habitatge, on es defraudava el fluid elèctric.