Notícies
Foto: Ajuntament de la Ràpita
16 de maig del 2025
Troben el cos d’un veí de Roda de Berà surant al Delta de l’Ebre
La víctima havia anat a pescar de nit amb un amic a la zona de la Barra del Trabucador
A primera hora del matí d'aquest dijous s’ha trobat el cadàver d'un home surant al Delta de l’Ebre, així ho avançava el Diari de Tarragona. La víctima era veïna de Roda de Berà.

Segons les primeres informacions que apunta aquest diari, la víctima havia anat amb un amic a pescar durant tota la nit a la zona de la Barra del Trabucador, al terme municipal de La Ràpita, i havien de tornar al matí al càmping on es trobaven allotjats.

Poc abans de les dues de la matinada, la víctima va patir algun problema de salut i l'amic va trucar al telèfon d'emergències per a sol·licitar una ambulància. Però abans que arribés, l'home es va recuperar i va marxar corrent. El seu amic va buscar-lo, però només va trobar alguns objectes del desaparegut, com les ulleres i documentació.

Al voltant de les sis del matí, el company de pesca va tornar a telefonar per alertar de la desaparició. Els Mossos d'Esquadra, amb diverses patrulles, es van desplegar per la zona i, finalment, a dos quarts de nou uns agents van trobar el cadàver surant a l'aigua. La policia catalana ha obert una investigació per tal d’esclarir els fets.
Social
Et recomanem
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de primavera
18 de maig de 12h a 20h al parc del Comunidor
Organitza: Ateneu de Dones d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla