Notícies
Foto: Arxiu - Ajuntament de Roda de Berà
09 d'abril del 2024
Troben unes restes òssies humanes a Roda de Berà
Les restes podrien pertànyer a la veïna de la vila desapareguda al maig de l'any passat
L'Ajuntament de Roda de Berà ha informat que aquest diumenge es van trobar unes restes òssies humanes al seu terme municipal, concretament al Torrent de Cal Setró, un espai als afores del poble. Els Mossos d'Esquadra s'han fet càrrec de la investigació i s'ha decretat el secret de sumari. A l'espera que es realitzi la corresponent anàlisi científica, el consistori demana prudència respecte a la identitat de la víctima.

Amb tot, des del Diari de Tarragona s'apunta que fonts policials treballen amb la hipòtesi que aquestes restes pertanyin a la veïna de Roda Mercè Arnau, desapareguda el mes de maig de l'any passat.

Aleshores Arnau tenia 67 anys i la seva desaparició va mobilitzar diferents dispositius policials i també amics i familiars en la recerca, sense èxit d'una veïna que era molt coneguda a la vila.
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla