Notícies
29 de juny del 2016
Últim dia aquest dijous per presentar la declaració de la renda corresponent a l’exercici del 2015
Aquest dimecres, els contribuents que no hagin complert amb la seva obligació encara poden demanar telefònicament cita prèvia
La campanya de la renda corresponent a l’exercici del 2015, que va començar per via telemàtica el 6 d’abril passat, s’enfronta a les últimes hores.

Aquest dimecres, 29 de juny, és l’última oportunitat per demanar telefònicament una cita prèvia en algun dels punts d’atenció presencial de l’Agència Tributària per aquest dijous 30 de juny, que és l’últim dia de la campanya.

A partir del divendres, totes les declaracions de la renda que es presentin estaran fora de termini i, per tant, tindran penalització econòmica per part de l’autoritat tributària.
Hisenda va informar que amb xifres tancades la setmana del 20 de juny, 1,5 milions contribuents catalans amb dret de devolució havien rebut 1.000 milions d’euros.
Social
Et recomanem
Diada castellera d'inici de temporada
11 d'abril a les 18h a la plaça del Pou
Amb: Jove Tgn, Vella de Valls, X. del Serrallo i C. d'Altafulla
Presentació dels Estudis Altafullencs 50
17 d'abril a les 19h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla