Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
06 de març del 2025
Un debat i una taula rodona centren els actes del Dia de les Dones a Torredembarra
Ambdós actes es faran aquest dijous a la tarda, l’un a la Sala del Mar i l’altre a Cal Maiam
Aquest dijous 6 de març se celebra l’acte central del Dia Internacional de les Dones a Torredembarra. Serà a partir de les 17h a l’Espai Cultural Sala del Mar.

Primer es farà un debat titulat ‘Present i futur del feminisme’ en què hi prendran part Núria Gómez (Associació Dones en Igualtat), Rosa Maria Guasch (Grup de Dones) Carme Hurtado (Associació Papallones Liles) i Marga Rovira (regidora d’Acció Social i Igualtats). L’acte el moderarà el periodista Albert Jansà. En acabar, es llegirà el manifest del 8M i es presentaran les dues noves entitats feministes de la Torre.

També avui dijous, i també a les 17h, hi haurà la taula rodona participativa ‘Construint Igualtat’ a Cal Maiam. Es tracta d’un acte per fomentar el diàleg sobre les barreres i oportunitats per a dones de diferents cultures i que va dirigit a l’alumnat de l’Escola Municipal de persones adultes Mar de Lletres.
Social
Et recomanem
Festa Major de Brises del Mar
1 i 2 d'agost a la urbanització Brises del Mar
Programa complet a: www.altafulla.cat
Cantada d'havaneres d'Altafulla
3 d'agost a les 22h al parc de Voramar
Amb els grups Barca de Mitjana i Vent Fort
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla