Notícies
Foto: URV
04 de maig del 2020
Un equip d’experts de la URV assessora el govern d’Altafulla en la creació del pla local d’habitatge
L’Ajuntament d’Altafulla considera que aquest document és imprescindible per donar resposta a les necessitats d’habitatge de la població
Experts de la càtedra UNESCO d’habitatge de la URV assessoren el govern d’Altafulla per desenvolupar el futur pla d’habitatge local de la vila. Es tracta d’un equip interdisciplinari dedicat a la recerca, la docència i la transferència de coneixements en matèria d’habitatge. És per aquest motiu que la seva experiència pot ser de gran utilitat a l’hora de definir les línies d’actuació que han de marcar les polítiques d’habitatge municipals a Altafulla en el futur. La regidoria d’Habitatge d’Altafulla mantindrà reunions periòdiques amb aquests experts i, de moment, les trobades estan sent molt productives. El regidor d’Habitatge d’Altafulla, Àlex Cañas, ha explicat a aquesta emissora quines qüestions s’estan treballant amb els experts.

Amb l’impuls a la planificació en aquesta matèria, agafa forma un dels principals objectius de la regidoria d’Habitatge, creada en aquest mandat per l’actual govern municipal. La voluntat dels responsables de l’equip de govern és enllestir aquest pla d’habitatge com més aviat millor i que Altafulla compti amb aquest document guia abans que finalitzi l’actual mandat.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla