Notícies
Foto: Bombers de la Generalitat
12 de juny del 2026
Un incendi pròxim a les vies obliga a tallar la circulació de regionals entre Torredembarra i Sant Vicenç durant unes hores
Els fets es van produir aquest dijous a la tarda i el foc va poder ser extingit sense cap afectació personal
La circulació ferroviària va quedar tallada aquest dijous a la tarda entre Sant Vicenç de Calders i Torredembarra per un incendi prop de les vies. El foc, que es va originar a Coma-ruga, va poder ser estabilitzat i a dos quarts de vuit del vespre es va restablir la circulació.

Els bombers van mobilitzar una dotzena de dotacions terrestres i una d’aèria, que es va retirar un cop es va estabilitzar la situació.

Les flames van originar-se cap a dos quarts de sis de la tarda, prop de l'avinguda Brisamar del barri mariner del Vendrell i a tocar de les vies del tren. El cos va treballar intensament als dos flancs de l'incendi per protegir els habitatges propers i no es va haver de lamentar cap afectació en aquests ni tampoc en persones.

Mentre van durar les tasques d’extinció es va haver d’interrompre la circulació de totes les línies de regionals entre Sant Vicenç i Torredembarra.
Social
Et recomanem
Conferència ‘La guerra del Francès a Altafulla’
23 d'octubre a les 19:30h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
25 d'octubre a les 11h des de davant del Club Marítim Altafulla
Informació i inscripcions: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla