Notícies
Foto: Arxiu
11 de maig del 2021
Un pla de salut mental vetllarà per l'estat psicològic dels menors als centres escolars
El Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu remarca l’angoixa o l’estrès dels estudiants de 4t d’ESO després del confinament
El Govern català està treballat en un pla de salut mental pensat per als centres escolars. El conseller d’Educació, Josep Bargalló, ha explicat que ja s’hi havia començat a treballar abans de la pandèmia i que ara se li ha donat un nou impuls.

De fet, la crisi sanitària i el confinament ha accentuat els problemes emocionals i les conductes disruptives entre els estudiants. Un estudi del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu apunta que els estudiants de 4t d'ESO de centres d'alta complexitat van presentar més angoixa, estrès i ansietat en la tornada als centres després del confinament.

El conseller Bargalló ha explicat que el pla servirà per abordar aquestes noves circumstàncies i també els problemes emocionals i de conducta que es detecten normalment als centres educatius.

D’altra banda, el conseller Bargalló ha avançat que el curs que ve començarà amb grups bombolla i mascareta i amb unes mesures molt similars a les que s’han aplicat durant aquest any.
Josep Bargalló, conseller d'Educació
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla