Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
13 de març del 2025
Un total de 1.700 persones es descarreguen la nova aplicació Viu la Torre
L’Ajuntament de Torredembarra fa un bon balanç de l’èxit d’aquesta eina per comunicar-se amb la ciutadania
1.700 persones ja s’han descarregat l’aplicació Viu la Torre, des que es va presentar, tot just fa tres setmanes. A més, un miler i escaig d’usuaris ja s’hi han registrat, un pas necessari per poder interactuar amb l’Ajuntament. 

La regidoria de Govern Obert i Participació de Torredembarra fa un balanç molt satisfactori de l’acollida que ha tingut la nova app, pensada per centralitzar en un sol canal tota la informació municipal i facilitar la comunicació bidireccional amb la ciutadania. 

En una entrevista al programa Baix Gaià al Dia, el regidor Joel Ramírez ha remarcat, com a especialment positiu, que més d’un miler d’usuaris, a més de descarregar l’app, s’hi han registrat. Aquest segon pas, que és opcional, és necessari per poder comunicar incidències i respondre enquestes. 

L’app Viu la Torre l’ha dissenyat l’empresa gironina We Town, que ja és present en una quarantena de municipis de l’Estat i d’Andorra. 

A Baix Gaià al Dia també hem parlat amb Llorenç Solé, un dels responsables de la companyia. Solé ha celebrat l’alt nivell de descàrregues que s’ha aconseguit en només tres setmanes, un fet que considera excepcional. 
Joel Ramírez, regidor de Govern Obert i Participació de Torredembarra
Llorenç Solé, responsable de We Town
Social
Et recomanem
Projecció de la pel·lícula 'Simone, la mujer del siglo'
28 de març a les 20h a La Violeta
Organitza: Cineclub Altafulla Link
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla