18 de desembre del 2015
Un total de 3.580 persones estan cridades a les urnes a Altafulla aquest diumenge
El municipi disposarà de dues meses electorals a la Llar d’Infants Hort de Pau, dues més al Casal La Violeta, i tres al col·legi La Portalada
Un total de 36.510.952 persones estan cridades a votar aquest diumenge en les Eleccions al Congrés dels Diputats. D’aquestes, 3.580 tenen la cita a Altafulla, dues persones més que en les eleccions al Parlament del passat mes de setembre.
El municipi disposarà en aquests comicis de dues meses electorals a la Llar d’Infants Hort de Pau (Taula A-462, Taula B-454), dues més al Casal La Violeta (Taula A-437, Taula B-443), i tres al col·legi La Portalada (Taula A-589, Taula B-614, Taula C-581).
Al col·legi d’Hort de Pau, l’agenda del candidat per Tarragona d’En Comú Podem i alcalde d’Altafulla, Fèlix Alonso, preveu que el batlle dipositi el seu vot a les 11 del matí.