Notícies
Foto: Institut d'Altafulla
08 de juny del 2023
Un total de 47 alumnes de l’Institut d’Altafulla s’examinen a les PAU d’enguany
Els alumnes es mostren confiats de poder superar les proves i destaquen la bona preparació que han tingut per fer-hi front
Prova de foc aquests dies per als alumnes de Batxillerat de l’Institut d’Altafulla, que s’examinen a les temudes PAU, la selectivitat de tota la vida. Es tracta d’unes proves per accedir a la universitat que pretenen discernir entre qui està preparat per fer el pas cap als estudis superiors o qui haurà de tornar a intentar-ho al setembre. Tres dies en què un total de 47 alumnes del centre altafullenc es juguen el seu futur acadèmic.

Els nois i noies d’Altafulla s’examinen al tribunal ubicat al Campus Catalunya de la URV i estan acompanyats de diferents membres de l’equip docent de l’Institut. En general les proves, que han començat dimecres i s’allarguen fins divendres, estan anant força bé i la dificultat no ha estat tant elevada.

L’estudiant Maria Vega considera que estan prou preparats per afrontar el repte de les PAU i destaca que de moment han estat proves assequibles. En la mateixa línia que s’expressa un dels seus companys de segon de BAT, el Pol Fornós, que destaca que en el cas del “listening” d’anglès hi havia certes dificultats per escoltar els àudios.

Pel que fa a la física, sembla que ha estat un examen més difícil que altres anys, com apunta l’alumne Aleix Alarcón.

Més assequible s’ha vist la prova d’història, com destaquen la Laia Domingo i la Berta Orriols.

Un cop finalitzades les proves de dimecres i dijous ara resta les de divendres, quan toca enfrontar-se a Llengua catalana i literatura; Electrònica, Fonaments de les arts, Grec o Matemàtiques aplicades a les Ciències Socials; i Biologia, Disseny, Economia de l’empresa, Literatura catalana o Tecnologia industrial.
Maria Vega i Pol Fornós, estudiants de 2n de BAT de l'Institut d'Altafulla
Laia Domingo i Berta Orriols, estudiants de 2n de BAT de l'Institut d'Altafulla
Aleix Alarcón, estudiant de 2n de BAT de l'Institut d'Altafulla
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla