Notícies
Foto: Guàrdia Civil
08 de juliol del 2025
Un veler queda a la deriva davant Roda de Berà i és remolcat per la Guàrdia Civil
Una avaria en el motor va deixar dos tripulants sense capacitat de maniobra a una milla del Port
La Guàrdia Civil va haver d’intervenir el passat dissabte 5 de juliol per auxiliar un veler que havia quedat a la deriva a prop del Port de Roda de Berà, després que una avaria al motor deixés la tripulació sense possibilitat de tornar a terra pels seus mitjans.

El veler va ser auxiliat amb rapidesa perquè es donava la circumstància que al Port de Torredembarra hi havia una patrullera fent-hi maniobres. Aquesta va ser l’encarregada de sortir al socors del veler a instàncies de Salvament Marítim, que en va donar l’avís.

Eren vora les 14.10 del migdia quan es va localitzar el veler i els agents van verificar, primer l’estat de la tripulació i després l’estat de l’embarcació. Les dues persones que la tripulaven es trobaven en bon estat de salut, però es va comprovar que el veler tenia malmès el motor i no podia navegar. És per això que el veler va haver de ser remolcat fins al Port de Roda, on va quedar atracat mitja hora després.
Social
Et recomanem
13è Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla