Notícies
Foto: Guàrdia Civil
08 de juliol del 2025
Un veler queda a la deriva davant Roda de Berà i és remolcat per la Guàrdia Civil
Una avaria en el motor va deixar dos tripulants sense capacitat de maniobra a una milla del Port
La Guàrdia Civil va haver d’intervenir el passat dissabte 5 de juliol per auxiliar un veler que havia quedat a la deriva a prop del Port de Roda de Berà, després que una avaria al motor deixés la tripulació sense possibilitat de tornar a terra pels seus mitjans.

El veler va ser auxiliat amb rapidesa perquè es donava la circumstància que al Port de Torredembarra hi havia una patrullera fent-hi maniobres. Aquesta va ser l’encarregada de sortir al socors del veler a instàncies de Salvament Marítim, que en va donar l’avís.

Eren vora les 14.10 del migdia quan es va localitzar el veler i els agents van verificar, primer l’estat de la tripulació i després l’estat de l’embarcació. Les dues persones que la tripulaven es trobaven en bon estat de salut, però es va comprovar que el veler tenia malmès el motor i no podia navegar. És per això que el veler va haver de ser remolcat fins al Port de Roda, on va quedar atracat mitja hora després.
Social
Et recomanem
Cinema a la fresca amb la pel·lícula ‘L’àvia i el foraster'
22 d'agost a les 22h a la plaça de l'Església
Organitza: Cineclub Altafulla Link
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
27a Nit de Piano i Poemes
31 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla