Notícies
Foto: PIJ Altafulla
30 de març del 2026
Una desena de joves participen en l’inici del casal de Setmana Santa del PIJ d’Altafulla
Durant els quatre dies de la iniciativa, els participants realitzaran tallers creatius, activitats esportives i diferents tipus de dinàmiques
El Punt d’Informació Juvenil d’Altafulla (PIJ Altafulla) ha iniciat aquest dilluns 30 de març el ‘Jove Spring Altafulla’, el casal de Setmana Santa per a joves d’entre 12 i 16 anys. La proposta s’allargarà fins al dijous d’aquesta mateixa setmana en horari de 10h a 13h i complementa les altres opcions que s’ofereixen a la vila durant aquests dies de vacances a l’escola i l’institut.

Durant aquests quatre dies, els participants realitzaran tallers creatius, activitats esportives, dinàmiques participatives i una sortida de comiat al Kàrting Altafulla. La responsable del PIJ i tècnica de joventut de l’Ajuntament d’Altafulla, Sandra Ballester, ha explicat en una entrevista al programa ‘Baix Gaià al Dia’, que han confeccionat una proposta “molt similar a la del passat estiu”.

Ballester es mostrava molt satisfeta amb la resposta dels joves en els primers dies amb les inscripcions obertes, garantint ja un èxit de participació. “El que busquen és la continuació del seu espai de trobada en què es poden sentir ells mateixos i estar amb companys de la seva franja d’edat”, ha argumentat.

Pel que fa al perfil dels participants, la majoria són habituals en les activitats del PIJ d’Altafulla, tot i que Ballester destacar que hi ha quatre persones noves a les quals “tenim moltes ganes de conèixer”. L’objectiu, mostrar-los el tarannà i les activitats característiques de l’espai perquè hi participin regularment, més enllà dels casals com el d’aquesta Setmana Santa.
Sandra Ballester, responsable del PIJ d'Altafulla
Sandra Ballester, responsable del PIJ d'Altafulla
Social
Et recomanem
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Diada castellera d'inici de temporada
11 d'abril a les 18h a la plaça del Pou
Amb: Jove Tgn, Vella de Valls, X. del Serrallo i C. d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla