Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
08 de novembre del 2017
Una desena de treballadors municipals es concentren davant de l’Ajuntament d’Altafulla en la convocatòria d’UGT i CCOO
Els regidors Marisa Méndez-Vigo i Jaume Sànchez han estat els únics representants municipals que s’ha adherit a la concentració
Els sindicats majoritaris a l’Ajuntament d’Altafulla, UGT i CCOO, han convocat els treballadors municipals a les portes del consistori aquest dimecres al migdia. Una crida que responia al que alguns qualifiquen de vaga general i altres d’aturada de país. Al consistori, però, ha tingut molt poca repercussió, i només s’hi han sumat una desena de persones.

Segons un dels delegats sindicals, l’avís de convocatòria s’havia fet a primera hora del matí, tot i que alguns treballadors atribuïen la manca de consens a falta d’informació, i d’altres a certa confusió amb la convocatòria de concentració de les 6 de la tarda, també a les portes de l’Ajuntament.

Els regidors Marisa Méndez-Vigo i Jaume Sànchez han estat els únics representants municipals que s’ha adherit a la concentració.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla