Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
06 de setembre del 2023
Una exposició a Torredembarra es pregunta ‘Com podem ajudar a la biodiversitat urbana?’
La mostra, a Cal Bofill, explica diverses accions per ajudar la fauna propera a trobar un lloc segur on alimentar-se i refugiar-se
“Com podem ajudar a la biodiversitat urbana?” és l’exposició que es pot visitar a Cal Bofill de Torredembarra, de dilluns a divendres, de 10h a 14h, durant els mesos de setembre i octubre. En aquesta mostra s’expliquen diverses accions per ajudar la fauna propera a trobar un lloc segur on alimentar-se i refugiar-se.

En un moment de la història en què la pèrdua de biodiversitat, tant d’animals com de plantes, és tan accelerada, “calen iniciatives que cadascú, d’una manera fàcil i divertida, pugui fer des de casa seva, ja sigui al balcó, a la terrassa o al jardí”.

Aquesta activitat s’emmarca en el programa d’educació ambiental de la Regidoria de Sostenibilitat de l’Ajuntament de Torredembarra, i va a càrrec de GEPEC-EdC.
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla