Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
03 de febrer del 2026
Una incidència al centre de control d'Adif obliga a suspendre la circulació de Rodalies dos cops aquest dimarts al matí
El servei s’ha hagut d’aturar totalment i posteriorment s’ha anat recuperant gradualment, tot i que amb incidències
Una incidència als sistemes de senyalització al centre de control d'Adif ha obligat a suspendre la circulació de Rodalies dos cops durant el matí.

La primera vegada ha estat a les 7.10 hores, quan s'ha registrat la incidència al centre de control i això ha obligat a aturar tot el servei "per seguretat", segons ha indicat el portaveu de Renfe a Catalunya, Antonio Carmona.

Passats cinc minuts, el servei s'ha començat a reprendre de forma gradual, però la incidència s'ha reproduït passats pocs minuts de les vuit del matí i la circulació ha tornat a quedar suspesa durant uns altres cinc minuts, segons Renfe. Un cop restablerta, s’ha anat recuperant progressivament la circulació de trens de totes les línies.

Carmona ha defensat "l'esforç" dels equips de Renfe, Adif i el Govern per garantir el servei, i ha dit que hi "posen la pell". "No és agradable informar que la circulació ha estat interrompuda cinc minuts", ha explicat, assegurant que voldrien oferir "el servei que mereixen els viatgers de Rodalies". 
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla