Notícies
Foto: Guàrdia Civil
18 de setembre del 2020
Una nova operació contra el tràfic de drogues esquitxa el Baix Gaià
La Guàrdia Civil ha detingut set persones i comissat més de dues mil plantes de marihuana
La Guàrdia Civil, amb el suport de la Guàrdia Urbana de Reus, ha desarticulat una banda que cultivava marihuana a Reus, Castellvell del Camp i el Catllar.

En l’operació s’han detingut set persones i comissat més de dues mil plantes que es cultivaven en tres cases vigilades per gossos. Com és habitual en aquest tipus de casos, els habitatges s’havien llogat, fa cosa d’un any, exclusivament per realitzar-hi el cultiu i tractament de la droga

La policia també ha incautat 50 quilos de cabdells i armes. A més, en un dels habitatges s’han localitzat 22 galls de baralla. Per aquesta qüestió, se n’ha informat al SEPRONA, unitat de la Guàrdia Civil dedicada a la protecció de la natura.

Els arrestats, tots de nacionalitat espanyola, han passat a disposició del jutjat de guàrdia de Reus. Se’ls imputen delictes d'integració en grup criminal, tràfic de drogues i frau elèctric, ja que els habitatges consumien electricitat de manera fraudulenta.
Social
Et recomanem
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de primavera
18 de maig de 12h a 20h al parc del Comunidor
Organitza: Ateneu de Dones d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla