Notícies
Foto: Ajuntament de Creixell
19 de març del 2024
Una quarantena de voluntaris recullen 587 kg de residus a la 1a Fira del Reciclatge i de Segona Mà de Creixell
A partir d’ara l’activitat es repetirà dues vegades a l’any, tant a la platja com a la muntanya
L’Ajuntament de Creixell ha celebrat aquest passat divendres i dissabte la 1a Fira del Reciclatge i de Segona Mà. I una de les activitats que s’han dut a terme en el marc del programa d’aquesta iniciativa, ha sigut la recollida popular d’escombraries als espais naturals. Sota el lema ‘Creixell sense escombralesa’, hi han pres part una quarantena de voluntaris i voluntàries, que han recollit un total de 587,90 kg de residus.

Per fraccions, s’han recopilat: 15,60 kg de paper; 93,20 kg de vidre; 86,5 kg de plàstic; i 224,60 kg de resta. També s’han trobat altres objectes com 14 pneumàtics; un sofà; una peça curta de gespa; quatre palets de fusta; i 18 caixes de plàstic.

El consistori ha agraït la col·laboració de la quarantena de persones que han decidit participar i contribuir a la preservació del medi ambient. També a les regidores Ana Maria Hernández i Núria Clavero, les impulsores d’una iniciativa que, vist l’èxit que ha tingut, asseguren que a partir d’ara es realitzarà dues vegades a l’any, tant a la platja com a la zona de muntanya de la vila.
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla