15 d'octubre del 2014
Una quinzena de persones participen en el curs per a autònoms, petites empreses i emprenedors de l’Ajuntament d’Altafulla
Una iniciativa promoguda des de la Cambra de Comerç de Tarragona, que pretén fomentar el petit comerç i dinamitzar-ne el seu funcionament
Una iniciativa promoguda des de la Cambra de Comerç de Tarragona en el marc del Pla Integral de Recolzament a la competitivitat en el comerç al detall.
El regidor de Comerç i Consum, Pere Gomés, ha explicat que des del consistori “sempre estan oberts a aquest tipus d’iniciatives”.
Les sessions s’han posat en marxa aquest dimarts al migdia, i culminaran aquest dijous. Hi han participat una quinzena de persones, la majoria propietàries d’algun local comercial de la vila. Maria Callís, consultora especialitzada en concepte de botiga, propietària d’Alpenstock, i professora de l’Escodi de la UAB, ha estat l’encarregada d’oferir als assistents les eines necessàries per aprofundir en el concepte d’informació i per ampliar els coneixements comercials anant més enllà de l’atenció al client.
La relació entre la proposta de valor i les botigues, i el disseny de l’espai han estat els principals temes que s’han tractat aquest dimarts. Dijous serà el torn de la gestió del lineal, i la imatge de l’aparador i l’interior.
Durant la seva exposició, el responsable de la Consultoria Tecnològica de la Cambra de Comerç, Jordi Cáceres, ha instat els comerciants a “reinventar-se per sobreviure”. Ha destacat la vessant positiva de la instauració de grans superfícies comercials al territori ja que “atrauen més gent”.
En la presentació també hi ha estat present el president de l’Associació Turística d’Empresaris i Comerciants d’Altafulla (ATECA), Lluís Canyellas, qui s’ha mostrat satisfet i agraït per impulsar iniciatives com aquesta.