Notícies
Foto: Diputació de Tarragona
01 de març del 2017
Una rotonda ordenarà el trànsit al nus viari de la Riera de Gaià
La voluntat és millorar la mobilitat no només al municipi, sinó també a la resta d’itineraris en direcció a Altafulla, el Catllar, Torredembarra i la Nou de Gaià
La Diputació de Tarragona ha aprovat amb caràcter inicial el projecte de construcció d’una rotonda d’intersecció entre les carreteres T-202, T-203 i T-214 al terme municipal de la Riera de Gaià.

L’actuació permetrà l’ordenació del trànsit de vehicles per millorar la seguretat de les persones i la mobilitat, tant per als usuaris que es dirigeixen a la població de la Riera de Gaià, com per aquells que segueixen la resta d’itineraris que concorren en aquest nus viari en direcció a Altafulla, el Catllar, Torredembarra i la Nou de Gaià.

Els treballs projectats també contemplen la instal·lació d’una nova columna d’enllumenat per garantir i reforçar el nivell d’il·luminació necessari.

El projecte es troba ara en període d’al·legacions, previ a la seva aprovació definitiva.
El cost de l’actuació serà de 648.952,77 euros.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla