Notícies
Foto: Altafulla Bloc
12 de febrer del 2016
Una sardinada passada per aigua posa el punt i final al Carnaval d’Altafulla 2016
La comitiva de ploraneres, els diables, i desenes de veïns han dit l’últim adéu a Sa Majestat Carnestoltes aquest Dimecres de Cendra
El Dimecres de Cendra ha posat el punt i final al Carnaval d’Altafulla 2016. Una festivitat que ha rebut més afluència de públic que altres anys, així com una major participació de colles. Enguany hi han pres part tres comparses i quatre carrosses, una més que l’any passat.

La comitiva de ploraneres, els diables, i desenes de veïns han dit l’últim adéu a Sa Majestat Carnestoltes en un recorregut que ha anat des del Casal La Violeta fins a les antigues escoles Teresa Manero. Han tornat a ser els diables grans i petits els encarregats d’incinerar el ninot -que enguany ha estat confeccionat per l’Ateneu Cultural de Dones d’Altafulla-, i Llucifer, de llegir el testament. La pluja ha jugat una mala passada a última hora, i la gent ha hagut de marxar abans del previst de la tradicional sardinada. Tot i això, la regidora de Festes, Alba Muntadas, ha fet una valoració positiva.

Cada carrossa participant rep una subvenció de 400 euros, mentre que cada comparsa en rep 200 euros.
Alba Muntadas, regidora de Festes
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla