Notícies
Foto: Recurs
23 de febrer del 2018
Una seixantena de joves del Baix Gaià gaudiran aquest cap de setmana de l’Esquiada Jove dels PIJ de la Zona TRAC
L’autocar sortirà a les 18h en direcció Vallnord
Els joves del Baix Gaià ja ho tenen tot a punt per emprendre el viatge aquest divendres cap a Andorra. Els Punts d’Informació Juvenil (PIJ) de la Zona TRAC –Torredembarra, Roda de Berà, Altafulla, i Creixell- celebren aquest cap de setmana la nova edició de l’Esquiada Jove.

Enguany, s’hi han inscrit una seixantena de persones, donat que cada centre únicament disposava de catorze places. I és que, després que l’any passat es recuperessin les dues edicions de l’activitat i se n’hagués de suspendre la segona per manca de demanda, les regidories de Joventut dels diferents municipis implicats han decidit tornat a apostar enguany per una de sola. És per aquest motiu que les places s’han esgotat en un temps rècord.

L’autocar sortirà a les 6 de la tarda en direcció Vallnord. Els participants gaudiran del servei de transport, el forfait, l’assegurança, i l’allotjament a mitja pensió a l’Hotel Panorama de quatre estrelles.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla