Notícies
09 d'abril del 2015
Una vintena de persones gaudeixen de les classes de ball social que ofereix l’Ajuntament d’Altafulla
L’activitat s’ha convertit en tot un clàssic dins del programa anual de la regidoria d’Acció Social
Una vintena de persones participen des del passat mes de gener en les classes de ball social que promou l’àrea d’Acció Social i Ciutadania de l’Ajuntament d’Altafulla. Una activitat que s’ha convertit en tot un clàssic dins del programa anual de la regidoria, i que des dels seus inicis ha rebut molt bona acollida. La voluntat del consistori és fomentar una gent gran activa.

Es tracta d’una activitat subvencionada, oberta a totes les persones majors de 65 anys empadronades al municipi, que vulguin gaudir d'una estona divertida i trencar amb la rutina diària. Poden anar-hi amb parella o sense.

En les seves anteriors edicions, les sessions tenien lloc a les tardes. Enguany, però, l’horari s’ha traslladat als matins, d’11 a 12, al Casal La Violeta.

Les inscripcions són obertes i es poden formalitzar de forma presencial a l’Ajuntament d’Altafulla, o a través del telèfon 977 65 00 08, preguntant per Mar Riambau.
Eva Martínez, regidora d'Acció Social
Social
Et recomanem
Tiny Tales 'Petits Contes' en anglès: Winnie the Pooh
25 de maig a les 17:15h a la Biblioteca d'Altafulla
A partir de 2 anys
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
31 de maig d'11h a 13h amb punt de sortida al Club Marítim
Informació i inscripcions: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla