Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
08 de novembre del 2021
Uns vàndals destrossen els biblionius de la Biblioteca Municipal d'Altafulla
Des del centre lamenten els fets i fan una crida al civisme de la ciutadania per conservar i mantenir en bones condicions un servei que és en benefici de tothom
Les estructures que permeten l'intercanvi de llibres de manera lliure i gratuïta a diversos indrets del poble d'Altafulla han aparegut aquest dilluns trencades. Els biblionius, que així és com es van batejar des de la Biblioteca Municipal d'Altafulla, que n'és la impulsora, han aparegut amb signes evidents de violència, i amb la porta de vidre trencada. És una acció que s'ha detectat en alguns dels biblionius instal·lats com el que hi ha davant la mateixa Biblioteca, al parc del Patufet. També a la zona de les antigues Teresa Manero i al Roquissar.

Uns fets que des del consistori i des de la Biblioteca condemnen i lamenten profundament. Insisteixen que els biblionius és un servei que beneficia tot el poble i creuen que els actes vandàlics han estat fets per un grup reduït de persones que no representen ningú. N'ha parlat a Altafulla Ràdio la tècnica de la Biblioteca, Rosalia Ciuró.

Els biblionius seran reparats i es tronaran a activar de manera immediata perquè el seu funcionament fins ara ha estat un èxit. Els vàndals, això sí, no van prendre ni un sol llibre tot i que segurament els hauria fet falta.
Rosalia Ciuró, tècnica de la Biblioteca d'Altafulla
Social
Et recomanem
Altafujazz: Nando Picó Quintet
7 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: OilJazz
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla