Notícies
Foto: Ajuntament de Tarragona
07 de juliol del 2025
València torna a mostrar el seu múscul pirotècnic guanyant el Concurs de Focs de Tarragona
Com és habitual després del certamen, les restes dels petards caiguts al mar han estat recollides per part d’un equip de submarinistes
La Pirotècnia Valenciana, de Llanera de Ranes, s'ha proclamat guanyadora del 33è Concurs Internacional de Focs Artificials Ciutat de Tarragona. El veredicte, que es va donar a conèixer aquest diumenge, va ser molt ajustat, ja que només 5 punts van separar la guanyadora de la segona classificada, la Pirotècnia Dream Fireworks d'Enschede, als Països Baixos.

Aquest és el tercer cop que la Pirotècnia Valenciana participava en el Concurs Internacional de Focs Artificials Ciutat de Tarragona i en totes les ocasions n'ha sortit classificada en primera posició. La seva actuació es va poder veure el passat dijous. Ara, l’empresa s'encarregarà dels espectacles públics de focs durant les Festes de Santa Tecla 2025, per valor de 26.000 euros.

També diumenge una quinzena de submarinistes de la Societat d’Exploracions Submarines s'encarregaven de retirar les deixalles pirotècniques del fons marí. És una tasca que realitzen des de fa anys just l'endemà de l'última jornada del certamen. Principalment, n'han retirat cartrons i restes de deixalles de pirotècnia, però també altres elements de brossa aliens al certamen.

D'altra banda, aquesta edició del concurs ha estat la primera sense la plataforma del Miracle, enderrocada a finals de maig. 
Social
Et recomanem
Cinema a la fresca amb la pel·lícula ‘L’àvia i el foraster'
22 d'agost a les 22h a la plaça de l'Església
Organitza: Cineclub Altafulla Link
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
27a Nit de Piano i Poemes
31 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla